MÜÜGITINGIMUSED

 

Veebipoe kittyclean.ee/pood/ (edaspidi Veebipood) omanik on Speli Baltic OÜ (registrikood 11010013), asukohaga Harjumaa, Tallinn, Laki tn 28, 12915.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostusummast, ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Kui ostusumma on 30 € või rohkem, on transport üle Eesti TASUTA.  Toote hind veebipoes võib erineda edasimüüjate hinnast.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse tellimuse kogusumma (sisaldades transporditasu), mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tellimuse kogusumma laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud summa (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate edastamisest.

Speli Baltic OÜ-l on õigus Veebipoes sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata järgnevatel juhtudel:

  • kaubavarud on lõppenud
  • kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti inimliku eksituse või süsteemivea tõttu

Ostja saab tellimuse eest tasuda:

  • internetipanga teel (Swedbank, SEB ,Luminor, LHV, Coop pangalinkide kaudu)
  • pangaülekandega (arve saadetakse e-mail´ile) Swedbank AS, EE922200221023827609.

Tellimus täidetakse ainult juhul, kui tellimuse kogusumma on laekunud Speli Baltic OÜ arveldusarvele.

Kohaletoimetamine

Kauba kohaletoimetamine toimub Eesti Vabariigi piires. Kohaletoimetamine teistesse riikidesse toimub ainult erikokkuleppel Veebipoega.

Kui ostusumma on väiksem kui 30€, kannab kauba saatmiskulud ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Smartpost pakiautomaat: 3,5€
DPD pakiautomaat: 2,5€
DPD kuller: 4,9€
Tulen ise järgi (Laki 28, Tallinn): TASUTA (teiega võetakse ühendust ning paki kättesaamine toimub KONTAKTIVABALT)

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks peab kaup olema originaalpakendis ning kasutamata.

Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri info@kittyclean.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, välja arvatud saatmiskulud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Kauba puuduse ilmnemisel on kliendil õigus pöörduda veebipoe poole hiljemalt 14 päeva jooksul peale ostu sooritamisest.

Palume kirjutada pretensioon info@kittyclean.ee või helistada telefonil: 6700623.
Veebipood vastab kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 tööpäeva jooksul. 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada.  

Veebipood võib saata ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumises või uudiskirjas toodud juhiseid.  

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kittyclean.ee või helistada telefonil: 6700623.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mille kohta saad esitada ka internetipõhise avalduse.